קריאייטיב

כל אחד יכול לפרסם באופן שיעביר את המסר בפשטות, אבל אז לא היית צריך אותנו…

החוכמה היא למצוא ביטוי יצירתי למסר ממוקד שימשוך את קהל היעד שלך ויגרום לך להתבלט מעל שאר המתחרים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
קריאייטיב חכם הוא הסוד לפרסום אפקטיבי ולתוצאות מיידיות. מחלקת קריאייטיב היא האֲמונה על יצירת התוכן למסע הפרסום (קמפיין) בהתאם לדרישות הלקוח וצרכיו. במחלקה יושבים צוות של קופירייטר, גרפיקאים ובונה אתרים, שתפקידם לעצב את אסטרטגיית הפרסום (קונספט) מבחינת החזות והמלל, החל מגיבוש הרעיון ועד לפרזנטציה ללקוח.
צוות הקריאייטיב של לידור יחשוב בשבילך על קונספט מנצח שיוביל אותך להצלחה.

קופירייטרינג

מסרים טובים באים במנות קטנות

קניתָ עמוד בעיתון מוכר, ואתה מרגיש שזאת ההזדמנות שלך לדחוף את כל המסרים, כל המוצרים, כל הסניפים, כל המבצעים…
רגע רגע רגע !

בייחוד בעידן הזה שמקדש את כוח התמונה, הלקוח כבר אינו קורא טקסטים ארוכים, ותשומת הלב שהוא מקדיש למודעה יכול להסתכם אפילו בשנייה אחת בלבד. לכן, בשביל לתפוס אותו בדיוק באותה שנייה, עליך להיות מונחה מטרה ולהשלים את התמונה עם מלל ענייני ואפקטיבי.
הקופירייטר הוא שאחראי על ניסוח הטקסט האינפורמטיבי והשיווק ועל גיבוש הסלוגנים. לאחר קבלת הבריף מן התקציבאי או הפלנר ובניית תכנית שיווק פרטנית, מנוסחים המסרים כפנייה יצירתית אך תמציתית ויעילה, שהיא קול קורא ללקוח הפוטנציאלי.

פלנר

איזו תכנית שיווק אני צריך? איזה פרסום? איפה לפרסם? באיזו מדיה?

כל עסק פונה לקהל יעד שונה, וקהלי היעד, כיאה לישראלים, מפוזרים בכל מקום ומדיום אפשריים. אפשרויות הפרסום הן אין-סופיות, ולכן חשוב לאפיין את הלקוח הפוטנציאלי ולדעת היכן לאתרו. עם השנים והניסיון רכש לעצמו משרד הפרסום לידור גישה לשימוש מקיף בכל ערוצי הפרסום המוכּרים – עיתונות ומגזינים, שילוט חוצות, רדיו וטלוויזיה, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה (מענה לפנייה נושאית), ורשתות חברתיות.
הפּלֶנֶר הוא בעת ובעונה אחת אסטרטג וחוקר לענייני פרסום. לאחר בחינת מאפייניו של הצורך השיווקי, הוא בוחר את קהל היעד וסולל את הדרך ישירות אליו באמצעות פנייה ממוקדת, ולעתים אף בהתאמה אישית. בהמשך מגיש הפלנר תקציר ("בּריף") – נייר עבודה המציג את הקו המנחה למסר הפרסומי – ומעביר אותו למחלקת הקריאייטיב. התקשורת הפורה בין שני הגורמים הללו במשרדנו היא ההכרח והערובה למסע פרסום אופטימלי.

מדיה

"החכמה היא להכיר את הלקוח הפוטנציאלי ולדעת איפה לאתר אותו"

כל עסק מיועד לקהל יעד שונה וקהלי היעד מפוזרים בכל מקום ובכל מדיה אפשרית. למשרד פרסום לידור יש גישה לשימוש מקיף בכל ערוצי הפרסום בו נמצא קהל היעד-עיתונות, מגזינים, רדיו, שילוט חוצות, אינטרנט, דפי נחיתה (עם מיקוד לקהל היעד), רשתות חברתיות ועוד… בעזרת הפלנר ניתן לחקור ולדעת איכן ניתן לאתר את קהל היעד וליצור פרסום ישיר ומותאם אישית בכל ערוץ פרסום בו תבחר.

תקציבאות

עוד לפני הפלנר, הקריאייטיב, הקופּי או הגרפיקה, קודם כול, כמו רוב הדברים בחיים, חשוב לברר כמה כסף יש לך בארנק, ומה הוא יכול לקנות לך.

כיאה להגדרת התפקיד, התקציבאי הוא האחראי על ניהול תקציב הפרסום שלך. מתוך היכרות מעמיקה עם עולם המדיה והעלויות באמצעי הפרסום השונים, תפקיד התקציבאי לייעץ לך על אפיקי הפרסום הרלוונטיים, ויחד עם הפלנר, לתכנן את משך הקמפיין ורמת הפריסה שלו במגוון אמצעי התקשורת. לאחר בניית תכנית עבודה ושליחת הבריף (עיקרי האסטרטגייה השיווקית) למחלקת הקריאייטיב, התקציבאי ממשיך לנהל מעקב אחר הפרויקט במטרה לפקח על הפקת התוצרים הפרסומיים במסגרת הזמן והתקציב שהוגדרו. למעשה, התקציבאי הוא הנציג שלך במשרד הפרסום, והוא שמלווה אותך משלב ההיכרות הראשונה, דרך הפקת הקמפיין, ועד הוצאתו לפועל.

יעוץ שיווקי שוטף

"כל עסק יכול להצליח, רק צריך לגלות איך… "

גם לאחר התבססות העסק או החברה ויצירת מאגר לקוחות בר קיימא, לפעמים, בלי שממש תשים לב או תייחס לכך חשיבות, העסק עשוי להיקלע לשגרה של עמידה במקום. גם אם המחזור העסקי נאה בעיניך וההכנסה משביעת רצון, ייתכן שאינך ממצה את פוטנציאל הרווח.
ממש כמו בדיקה שגרתית אצל הרופא, אנו ממליצים לך לבוא אלינו כל כמה זמן לפגישה עם יועץ שיווקי שימדוד את הדופק של העסק שלך, וימליץ על חידושים בתמהיל השיווק, הפרסום וקידום המכירות, לטובת רענון היעדים והרחבת הקליינטורה.

עוד מימי קד"מ

קידום מכירות (קד"מ) הוא אמצעי להשלמת מעגל השיווק.

מחלקת קידום מכירות יוזמת מהלכי שיווק נוספים לפרסום וליחסי ציבור, במגמה להגביר את המכירות או להעצים את המותג באמצעות פרויקטים נקודתיים כדוגמת מבצעים, דוכנים, ירידים, אירועי השקה, חלוקת שי, וכדומה.

יחסי ציבור

ההורים תמיד אמרו לך : "תעבוד קשה, תגיע רחוק, ועדיף שיהיו לך קשרים…"

תאהב את זה או לא, בחיים צריך לדעת למי לגשת, איך לגשת, מתי לגשת, ומה להגיד לו. יחסי ציבור נחוצים לכל אדם, ערך, אידאולוגיה, מקום, שירות, מוצר או מסר, שנדרש להגיע לתודעת הציבור. לאחר איתור קהל היעד שלך, תפקיד היח"צן לייצר תקשורת ישירה איתו, ולשמר אותה לאורך זמן מתוך הבנה שמדובר בתהליך מתמשך ודינמי.
ייחסי הציבור שלנו יסייעו לך לדבר עם האנשים הנכונים, בזמן הנכון ובצורה הנכונה, עד שתיצור לעצמך קהילת לקוחות אמינה ומאמינה.